Przychodzi baba ...
Przychodzi baba ...

Baba jak to baba - musi się wygadać, a że łatwiej mi pisać niż mówić, postanowiłam dzielić się z Wami, którzy zechcecie mnie odwiedzać, tym co mi po głowie chodzi tutaj właśnie. Tak więc będzie o babie, która się nie ma w co ubrać, o takiej która lubi gotować, o sierściuchach w domu, o wesołym i smutnym ... jak to w życiu bywa. Mam nadzieję, że będę miała z kim dzielić te wszystkie plotki i ploteczki, smuteczki i inne takie.

Poleć tę stronę na:

Ładowanie

Na wakacjach, na wakacjach… byle co i już atrakcja

Zaczęło się.  Wakacje, kanikuła, laba… Pogoda nawet sobie przypomniała o tym, że to lato i ma być ciepło i wakacyjnie.
Niestety my w tym roku nie wyjeżdżamy na żaden urlop, ale mam trochę pięknych wspomnień z lat poprzednich i  tymi się podzielę.  Jest w naszych wypadach wakacyjnych jakaś taka prawidłowość dziwna, że jak jedziemy gdzieś za granicę, to tam za jakiś czas wybuchają tam różne zamieszki , teraz zostajemy w kraju więc wszystko się może zdarzyć hehehehe.
Zaczęliśmy od Grecji w 2010 roku.

Wybraliśmy ofertę tygodniowej wycieczki objazdowej po Grecji z Rainbow Tours. Fantastyczne przeżycie! Organizacja całej wycieczki doskonała, przewodniczka pani Basia na medal, no i dotknęliśmy starożytnej greckiej historii  począwszy od Aten a skończywszy w Meteorach. Blisko 1700 km przez Grecję w autokarze. Bałam się, że te odległości jakie mamy pokonywać autokarem dadzą nam się we znaki, ale naprawdę wszystko było świetnie zorganizowane, zaplanowane, a przewodniczka zapewniała nam szeroką informację, świetny nastrój , a nawet przegląd filmów o Grecji, zawsze tematycznie związanych z miejscem , do którego jechaliśmy akurat.
Drugi tydzień odpoczynku zafundowaliśmy sobie na Chalkidki w miejscowości Chaniotis, w 3 gwiazdkowym hotelu „Calypso”, którego nie polecam. Czystość w pokojach i obsługa pozostawiały bardzo wiele do życzenia, posiłki były niesmaczne, zimne i monotonne. Już nigdy więcej na hotelu nie będziemy oszczędzać!! Po raz kolejny okazało się, że tanie jest drogie. W czasie późniejszych naszych wyjazdów przekonaliśmy się, że trzeba wykupywać  opcje all inclusive, bo to w efekcie mniej kosztuje, ponieważ nie ma potrzeby dożywiania się, kupowania napoi, płacenia za leżak na plazy itd.
Klimat w Grecji jest bardzo przyjazny dla nas. Nawet przy sporych temperaturach wycieczka nie była uciążliwa. Trzeba też pamiętać o zabraniu butów do wody, ponieważ akurat  na Chalkidki plaże są dosyć kamieniste.